Daydreamingg ~~

Holla 2 ..
Tak baik ambil pic waktu aku tengah daydreaming .
Kerje aku lam kerete hanye la berdreaming .
Lau tak pon . Aku main game kat lappy .
Kalau tak main game pOn , aku dengar lagu .



Ye la kod . Tu jer bende yang boleh aku wat .
Tak kan aku nak drive kOt . xpasal2 xcident .
Aku nie nak kate pendek , xde la pendek sangat .
Nak kate tinggi , xde la tggi sangat .
Tapi lam family aku , boleh la aku dikatekan tnggi .
Hihihi :)



* Pic ditangkap oleh kakak aku . 


Aku just snap pic lau aku ade mOod .
Lau xde mOod . Memamg camera uh hancus aku kerjekn..
Aku snap kalau perjalanan jauh jer .
Lau 20 kilometer , jgan harap aku nak pegang camera .
Lau 21 kilometer , baru aku pegang camera .



Waktu pic ni disnapp.. Aku baru lepas meseg ngan tutt ..
Dye ajak pergi rumah dye . Ade makan2 .
Tapi aku tak pergi . Bab nak hantar budak masuk UMP.
Aku suruh die usha makcik2 yang pergi rumah dye .


Oke la . Mau siap2 pergi sekolah . 
Budak rajin sih !!
Bukan nk kembang , tapi kenyataan ..


Macam good2 jer ayat aku . :p






No comments:

Post a Comment