BezPreN aq yG gdiX 25jam



Wee~~~ ini ank othman..
anOp sdre ckgu wardin.. (na promosi org jap)
Nme dye NORELYSYA BINTI OTHMAN
13 thun(tue da mmber aq nie)
24 June 2011 1998



Dye nie memang rapat gile ngan aku..
pOkoKnya.. dimana ada diek sha.. disitu ade qaseh eisya..
KiteorG nie bagai isi dengan kuku..



Aku selalu teman dye gi jumpe abg2 agkt dye..
Lau kadang2 angin aku k.o... dye kene bayar kat aku dlu..
Baru aku gi teman.. Hahaha.. Jahat tak aku ??
Lau tak  jgan harap r..


Ramai orang tak reti eje name dye.. Dlu aku eje name dye salah gax..
Tapi aku dah selalu ngan dye.. So.. nampax jahat sangat la lau x reti eje uh..
Bekas pakwe dye pon eje name dye x betol.. 'ellisha'
hahahaha.. waktu aku bace pakwe dye eje name dye tuh..
aku ketawe terguling2 sampai masuk bawah katil..
hahahaha..



Elysya nie player.. Memang player gile2..
Geng.. bukan aku ngutuk kau.. tapi KENYATAAN..
kau kene la terime hakikat.. x gitu??


Oke 2 .. aku suke BERKAWAN ngan dye nie sebab.. ntah la.. aku pon x ley na ckp..
byak sangat sebabnyer.. lau 2 3 x pe la aku boleh ckp.. nie penoh 1 buku..
aku un xtaw dari mne aku ley berkawan dengan dye..
memang r dari sekolah.. tapi mcm mne tuh aku plik..
sbb sebelom nie.. aku ngan de mmg x rpt pon.. juzt member gitu2 jer..


Oke la.. Kawe dOh letih menaip tentang member kawe hop sore ni..
Kawe nOp tidO.. esOk nOp sahur.. salam lebaran..
hohho..
poyO jerk!!

No comments:

Post a Comment